Filipe is kwaliteitsmanager bij ABS Den Elzen. Voordat hij hier kwam werken, had hij al een hele carrière achter zich. Na de MBO startte Filipe met een tijdelijk baantje als sterretjesreparateur. Uiteindelijk bleef hij 10 jaar bij dit bedrijf en ontwikkelde hij zich tot monteur en kort daarna zelfs tot specialist. Hij merkte dat hij het organiseren erg leuk vond en daar wilde hij in door, maar dan wel binnen de autobranche. Zo werd hij, nog voordat hij naar ABS Den Elzen kwam, vestigingsmanager en vervolgens projectmanager.
Functie: Kwaliteitsmanager
In 2020 kwam Filipe naar ABS Den Elzen. Hier wilde hij zijn carrière voortzetten. Met name vanwege de vooruitstrevendheid en de grote ambities van dit bedrijf. Maar ook omdat Den Elzen met Lean-Management werkt. Als kwaliteitsmanager borgt hij nu het kwaliteitssysteem, neemt interne audits af en geeft trainingen over het 5S-systeem waarmee Den Elzen werkt.
Filipe merkte al snel dat ABS Den Elzen een echt familiebedrijf is. “Er werken inspirerende mensen, die mij helpen groeien in mijn ontwikkeling. En als ik dan op een vestiging voor grootschades ben en zie hoe ze een extreem beschadigde auto weer als nieuw maken, dan kan ik alleen maar trots zijn dat ik bij zo’n fantastisch bedrijf werk.”
Wat wil je een nieuwe collega adviseren?
“ABS Den Elzen vraagt je om ondernemend, serieus bezig met je vak en sympathiek naar elkaar te zijn. Als dat bij je past, ga je hier een fantastische carrière tegemoet.”